Ditt ärende är sparat

För att återuppta ditt ärende vid ett senare tillfälle kan du antingen gå till Min sida eller starta E-tjänsten på nytt. Du kommer då att få en fråga om du vill återuppta ärendet.

Lämna e-tjänst

Ditt ärende kunde inte sparas

Sidan innehåller fält vars innehåll inte kunde valideras. Du måste åtgärda felen eller tömma fälten innan ärendet kan sparas.

Titel

Brödtext
Vi placerar kakor (cookies) på din enhet för att E-tjänsteplattformen ska fungera på ett bra sätt. Läs mer om kakor.
Gå direkt till huvudinnehållet
Logotyp
Gå till min sida Min sida
Min sida
  • Digital självservice
  • Om e-legitimation och webbläsare
  • Personuppgiftshantering
Logga in
  • StartsidaPil


Mobilt BankID 
i din smartphone gör det enkelt för dig att ha våra e-tjänster lättåtkomliga i din ficka.

Om e-legitimation och webbläsare

Webbläsare som fungerar för våra e-tjänster

E-tjänsterna fungerar bra i moderna webbläsare, som stöder webbstandarder satta av W3C. Det är till exempel senaste versioner av Google Chrome, Firefox och Safari.

  • Firefoxlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
  • Google Chromelänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
  • Safarilänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
Våra e-tjänster kan fungera med äldre webbläsare, men vi har tyvärr ingen möjlighet att ge något tekniskt stöd vid eventuella problem i äldre webbläsare.


E-legitimation och BankID

På webben kan du använda din e-legitimation för att legitimera dig och skriva under dina ärenden elektroniskt. Det är lika juridiskt bindande som om du med en penna skulle ha skrivit under ett dokument med din anteckning.

Om du är kund hos en bank tar du hjälp av din bank för att skaffa en gratis e-legitimation. Läs mer på BankID:s webbplats


Viktigt meddelande angående Chrome och BankID

Den senaste versionen av Chrome kräver att användaren skall tillåta körning av pluginer. Detta kan ge problem för användare av e-legitimation.
På BankID:s webbplats finns instruktioner för att hantera detta


Har du tekniska problem med din e-legitimation?

Om du får tekniska problem när du ska legitimera dig eller skriva under med din e-legitimation, kontakta den utgivare som utfärdat din e-legitimation


Spärra ID-handling

Om du förlorar din e-legitimation eller misstänker att den på något vis missbrukas så ska du omedelbart spärra den. Det gör du hos den utgivare som utfärdat din e-legitimation

Kontakta oss

E-post: kommunen@vargarda.se
Telefonnummer: 0322-60 06 00

Besök oss

Kungsgatan 45
447 80 Vårgårda

Snabblänkar

  • Digital självservice
  • Om e-legitimation och webbläsare
  • Personuppgiftshantering
  • Facebook
  • Instagram